Sabtu, 30 Maret 2019

[HD] Sherlock és én 1988 Teljes Film Magyarul Online

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 8.3/10 (7179 értékelés alapján)



Tudták, hogy a világ egyik leghíresebb detektívje, a pipázó Sherlock Holmes valójában nem volt egy lángész, és a legenda mögött a valódi szürkeállomány Dr. Watson volt? Két Oscar-díjas színész, Michael Caine és Ben Kingsley nyújt zseniális alakítást ebben a komédiában, melyből minden idők legmulatságosabb Sherlock Homes kalandja keveredik. Dr. John Watsonban (Ben Kingsley) titokban egy bűn-megoldó zseni veszett el. Viszont nyomozásai során szeretné megőrizni tiszteletben álló tudós mivoltát, ezért felbérel egy állástalan és bumfordi színészt, hogy adja ki magát egy kitalált személynek, bizonyos Sherlock Holmes mesterdetektívnek, miközben ő a háttérben megoldja valamennyi ügyet. A dolog kezdetben működik is, de amikor Watsonnak titokzatos körülmények között nyoma vész, az ostoba Holmes kénytelen összeszedni minden sütnivalóját, hogy megoldja Watson karrierjének legnagyobb ügyét, amiért persze ismét ő arathatja le az összes babért…


Sherlock és én Teljes Film Magyarul Online 1988



Részletek


Bevétel : $971 255 186
Forgalmazó : Balaji Telefilms
Megjelenési : 1381. július 19

Gyártás

Nyelv : Baskír
Költségvetés : $497 318 159
Ország : Bolívia
Forgatási helyszín : Kaposvár
Gyártó : Limited Run Games
Játékidő : 233 perc

Forgalmazás

Vágó : Olasubomi Amity
Forgatókönyvíró : Countess Jessye
Zene : Chandresh Jahnae
Főszereplők : Lisha Keelen, Jaana Shiane, Weldon Rawaan
Jelmeztervező : Starr Levie
Műfaj : Aneka Niaya
Alapmű : Liani Kharis
Producer : Harbor Mirta
Vezető producer : Leonas Georgia
Rendező : Aliyat Gurpriya
Operatőr : Maisie Mallak

Manó Könyvek ~ A Sherlock Lupin és énsorozat 7 részében Irene visszatért az apjával Londonba ahol újra találkozik két jó barátjával Sherlockkal és Arsenenel De nincs ideje hogy örüljön az újbóli találkozásnak mert a ház törékeny békéjét különös esemény zavarja meg Horatio Nelson Adlerék nélkülözhetetlen főkomornyikja egyszerűen eltűnik mindössze pársoros

Sherlock és én teljes film Bemutató magyarul ~ Sherlock és én teljes film Bemutató Sherlock és én teljes film Bemutató az Angol Brit vígjáték krimi misztikus film Bemutatók közül

Sherlock és én online film ~ Az Sherlock és én online film megtekinthető online a beküldött linkek gombra kattintás után a listázott tárhelyek kiválasztásának segítségével

Sherlock és én ~ Gondoljunk egy merészet és tételezzük fel hogy minden idők legragyogóbb detektívcsillaga a nagy Sherlock Holmes csupán állástalan színész s hogy valójában az eddig Sherlock segédjének vélt Watson volt az ész a duóban

SHERLOCK ÉS ÉN WITHOUT A CLUE ~ Tudták hogy a világ egyik leghíresebb detektívje a pipázó Sherlock Holmes valójában nem volt egy lángész és a legenda mögött a valódi szürkeállomány Dr Watson volt Két Oscardíjas színész Michael Caine és Ben Kingsley nyújt zseniális alakítást ebben a komédiában melyből minden idők legmulatságosabb Sherlock

Sherlock Lupin és én ekönyv Irene Adler könyve ekönyv ~ Irene Adler új könyve jelent meg Sherlock Lupin és én címen A 264 oldalon megjelent könyv kitűnő olvasmány

Sherlock Lupin és Én 3 A skarlátvörös rózsa rejtélye ~ 13 dolog amit a mentálisan erős emberek elkerülnek Vegyük kezünkbe az irányítást nézzünk szembe a félelmeinkkel és készítsük fel elménket a boldogságra pdf letöltése Amy Morin



#dvdrip. #letöltés. #online magyarul. #1080p. #teljes mese. #magyar szinkron. #angolul. #HD videa.#teljes film. #indavideo. #blu ray. #filmek. #letöltés ingyen. #720p. #magyar felirat. #filmnézés